Priežiūra My Esri svetainėje

Norėdami pateikti priežiūros paklausimus, jums reikalinga My Esri paskyra ir papildomos teisės. Prisijungti į My Esri svetainę ir gauti reikiamas teises galite vienu iš žemiau pateiktų būdų.

I. Naudojant turimą Esri paskyrą

 

1. Atsidarykite šį adresą – esri.com/#/request-access – ir prisijunkite į My Esri svetainę.

2. Skirtuke Mano organizacijos paspauskite Prašyti teisių.

3. Ties Prašyti teisių organizacijoje paspauskite Tęsti.

My Esri

4. Po skiltimi Organizacijos pavadinimas nurodykite įmonę ar instituciją, kurioje dirbate/studijuojate/mokotės ir jeigu žinote – kliento numerį (ang., Customer Number).

5. Po skiltimi Kokių teisių jums reikia? įveskite „Peržiūrėti priežiūros informaciją ir teikti naujus paklausimus“ ir paspauskite Siųsti prašymą.

My Esri administratorius bus informuotas apie jūsų išsiųstą prašymą ir suteiks reikiamas teises. Kai tik jos bus suteiktos, My Esri svetainėje matysite naujai atsiradusį skirtuką Priežūra (https://my.esri.com/#/support).

My Esri

II. Naudojant ArcGIS Online paskyrą

Norint į My Esri prisijungti su ArcGIS Online paskyros vartotojo duomenimis, ArcGIS Online administratorius turi įjungti Esri prieigą:

 

1. Prisijunkite į ArcGIS Online administratoriaus teisėmis.

2. Skiltyje Organizacija prie pasirinkto vartotojo vardo paspauskite dantračio miniatiūrą ir iškrentančiame sąraše pasirinkite Įjungti Esri prieigą.

My Esri

3. Kai prieiga bus įjungta, atsidarykite šį adresą – esri.com/#/request-access – ir prisijunkite į My Esri svetainę naudojant ArcGIS Online duomenis.

4. Skirtuke Mano organizacijos paspauskite Prašyti teisių.

5. Ties Prašyti teisių organizacijoje paspauskite Tęsti.

My Esri

6. Po skiltimi Organizacijos pavadinimas nurodykite įmonę ar instituciją, kurioje dirbate/studijuojate/mokotės ir jeigu žinote – kliento numerį (ang., Customer Number).

7. Po skiltimi Kokių teisių jums reikia? įveskite „Peržiūrėti priežiūros informaciją ir teikti naujus paklausimus“ ir paspauskite Siųsti prašymą.

 

My Esri administratorius bus informuotas apie jūsų išsiųstą prašymą ir suteiks reikiamas teises. Kai tik jos bus suteiktos, My Esri svetainėje matysite naujai atsiradusį skirtuką Priežūra (https://my.esri.com/#/support).

My Esri

Jeigu ArcGIS Online administratorius pašalins vartotoją iš ArcGIS Online paskyros (pvz., darbuotojui išėjus iš organizacijos), vartotojas ir toliau galės prisijungti į My Esri svetainę, tačiau jam iš naujo reikės paprašyti teisių į norimą organizaciją.

III. Sukuriant naują Esri paskyrą

1. Internetinėje naršyklėje atidarykite šį adresą – https://accounts.esri.com/signup.

2. Nurodykite savo vardą, pavardę, el. paštą ir paspauskite mygtuką Create an Account. Pastaba: nurodykite darbo ar institucijos, kurioje dirbate, el. paštą tam, kad būtų galima identifikuoti jūsų organizaciją. Studentai ir moksleiviai, neturintys el. pašto savo mokymo įstaigoje, gali naudoti asmeninius el. paštus. Tačiau tokiu atveju papildomų teisių suteikimas gali užtrukti ilgiau.

My Esri

3. Nurodytu el. paštu jums bus išsiųstas laiškas iš accounts@esri.com su instrukcijomis, kaip užbaigti Esri paskyros sukūrimą. Atidarykite laišką ir paspauskite jame esantį mygtuką Activate Your Account.

My Esri

4. Naujai atsidariusiame lange nurodykite:

  • Prisijungimo duomenis;
  • Informaciją apie įmonę ar instituciją, kurioje dirbate;
  • Saugos klausimą ir atsakymą.

5. Perskaitę privatumo politiką ir naudojimo sąlygas, sutikite su jomis ir paspauskite mygtuką Create Account.

My Esri

6. Atsidarykite šį adresą – esri.com/#/request-access – ir prisijunkite su naujai sukurtos Esri paskyros duomenimis.

7. Skirtuke Mano organizacijos paspauskite Prašyti teisių.

8. Ties Prašyti teisių organizacijoje paspauskite Tęsti.

My Esri

9. Po skiltimi Organizacijos pavadinimas nurodykite įmonę ar instituciją, kurioje dirbate/studijuojate/mokotės ir jeigu žinote – kliento numerį (ang., Customer Number).

10. Po skiltimi Kokių teisių jums reikia? įveskite „Peržiūrėti priežiūros informaciją ir teikti naujus paklausimus“ ir paspauskite Siųsti prašymą.

My Esri administratorius bus informuotas apie jūsų išsiųstą prašymą ir suteiks reikiamas teises. Kai tik jos bus suteiktos, My Esri svetainėje matysite naujai atsiradusį skirtuką Priežūra (https://my.esri.com/#/support).

My Esri
Suteiktos teisės leis naudotis šiuo funkcionalumu:

1. Peržiūrėti priežiūros paklausimus (atidarytus ir uždarytus)

 

Priežiūros apžvalgos puslapyje matysite, kiek jūsų organizacija turi atidarytų ir uždarytų paklausimų. Norint juos peržiūrėti, paspauskite Paklausimai.

 

Naujai atsidariusiame sąraše pateikiama su paklausimu susijusi informacija: paklausimo numeris, tema, pateikėjas, ArcGIS produktas ir kada paskutinį kartą paklausimas buvo atnaujintas.

 

Paspauskite mygtuką Išsamiau, kad peržiūrėtumėte išsamią paklausimo informaciją: el. laiškus ar paklausimo sprendimo būdą..

2. Kurti naujus paklausimus

 

Paspaudus Kurti paklausimą, atidaroma paklausimo forma, kurioje reikia nurodyti produktą, dėl kurio iškilo problema.

 

Paspaudus mygtuką Kitas, nurodykite išsamų paklausimo aprašą: kategoriją, pavadinimą, problemos atkartojimo žingsnius bei pateikite kitą susijusią informaciją, kuri gali padėti problemos sprendimui. Esant galimybei taip pat pridedėkite priedus pvz., duomenis, ekrano paveikslėlius ir pan.

 

Paspaudus mygtuką  Kitas, galiteperžiūrėti pateikiamą visą su paklausimu susijusią informaciją. Paspaudus apačioje esantį mygtuką Pateikti užklausą, ji bus persiųsta techninės priežiūros komandai..

 

Į savo el. paštą gausite laišką, patvirtinantį, kad užklausa yra pateikta. Šiai užklausai bus priskirtas techninis konsultantas, kuris bus atsakingas už pateiktos problemos sprendimą.

 

Puslapyje Paklausimai paspaudus ant paklausimo pavadinimo, galėsite įtraukti pastabą, kurią matys priskirtas techninis konsultantas. Į jo užduodamus klausimus taip pat galėsite atrašyti ir el. paštu atsakydami  į jums atsiųstą laišką.

 

Kai paklausimas bus išspręstas, konsultantas jį uždarys (pakeis paklausimo būseną). Jeigu paklausimą išspręsite pats, jūs taip pat jį galite uždaryti paspausdami mygtuką Uždaryti.

My Esri

3. Peržiūrėti klaidas

 

Skirtuko Priežiūra puslapyje Klaidos galite peržiūrėti visas programinės įrangos klaidas, kurios buvo susietos su jūsų organizacijos paklausimais.

 

Paspaudus ant klaidos pavadinimo, galite peržiūrėti išsamią klaidos informaciją (pvz., statusą, svarbą, atkartojimo žingsnius ir kt.).

My Esri