Žymų Archyvai: Vietovės analitika

Rinkodarai ir pardavimams

ArcGIS padės rinkodaros profesionalams nuspręsti kokias reklamines žinutes taikyti skirtingose geografinėse teritorijose, kaip geografiškai paskirstyti rinkodaros biudžetą ir kuriose pardavimo taškuose sustiprinti rinkodaros veiksmus. Įtraukus demografinius rodiklius, galėsite tiksliai nutaikyti rinkodaros veiksmus atskiriems rinkos segmentams.

„Įkėlus“ klientus į žemėlapį, jūs galėsite paskaičiuoti ir išanalizuoti klientų tankį, jų pirkimo ir išlaidavimo įpročius. Naudojant GIS, finansinė informacija įgyja geografinę išraišką, tad galėsite detaliai išanalizuoti pajamas, kaštus bei kitus veiklos duomenis teritoriškai. GIS taip pat padės jums išanalizuoti konkurencinę situaciją ir atitinkamai pakoreguoti rinkodaros ir pardavimų veiksmus.

rinkodarai1   rinkodarai2   rinkodarai3

  • Verslo analitika
  • Pajamų geografinė analizė
  • Lojalumo programų duomenų analizė
  • Demografinių duomenų, konkurentinės aplinkos geografinė analizė
  • Paklausos prognozavimas pagal geografines vietoves
  • Tikslinių klientų atrinkimas
  • Rinkodaros kampanijų geografijos planavimas
  • Pardavimo apimčių prognozavimas
  • Sprendimai integruojami su verslo valdymo sistemomis (ERP, CRM)
  • Pardavimo komandų teritorinė analizė ir perskirstymas
  • Pardavėjų maršrutų ir laiko planavimas, judėjimo kontrolė

Daugiau informacijos

Klientų aptarnavimui

ArcGIS leidžia optimizuoti klientų padalinio, skambučių centro veiklą, priskirti klientus vadybininkams, paskirstyti darbus tinkamiausioms komandoms, sukuriant optimalų maršrutą iki kliento ir sekant visą procesą. Išanalizavus klientų geografinį išdėstymą, demografinius bei ekonominius duomenis, ArcGIS leis parinkti geriausią vietą naujam klientų aptarnavimo centrui įsteigti. Dėl to ženkliai trumpėja reagavimo laikas, didėja aptarnautų klientų skaičius, bei jų pasitenkinimas. Kliento skambutis, atsižvelgiant į jo geografines koordinates, gali būti nukreipiamas į artimiausią aptarnavimo centrą, skambinančiojo vieta gali būti atvaizduojama žemėlapyje, atliekama įeinančių bei išeinančių skambučių geografinė analizė.

klientu_aptarnavimui1   klientu_aptarnavimui2   klientu_aptarnavimui3

  • Klientų paskirstymas vadybininkams pagal teritorinę sklaidą;
  • Užduočių priskyrimas klientų aptarnavimo specialistams, jų maršrutų ir laiko optimizavimas;
  • Skambučių nukreipimas į artimiausią aptarnavimo centrą;
  • Skambinančiojo geografinės vietovės atvaizdavimas operatoriui;
  • Įeinančių skambučių vietovių analizė;
  • Išeinančių skambučių paskirstymas pagal geografinį kriterijų;
  • Aptarnavimo centrų vietovių parinkimas bei mobilių komandų optimizavimas.

Daugiau informacijos