Žymų Archyvai: Konkurentinės aplinkos analizė

Rinkodarai ir pardavimams

ArcGIS padės rinkodaros profesionalams nuspręsti kokias reklamines žinutes taikyti skirtingose geografinėse teritorijose, kaip geografiškai paskirstyti rinkodaros biudžetą ir kuriose pardavimo taškuose sustiprinti rinkodaros veiksmus. Įtraukus demografinius rodiklius, galėsite tiksliai nutaikyti rinkodaros veiksmus atskiriems rinkos segmentams.

„Įkėlus“ klientus į žemėlapį, jūs galėsite paskaičiuoti ir išanalizuoti klientų tankį, jų pirkimo ir išlaidavimo įpročius. Naudojant GIS, finansinė informacija įgyja geografinę išraišką, tad galėsite detaliai išanalizuoti pajamas, kaštus bei kitus veiklos duomenis teritoriškai. GIS taip pat padės jums išanalizuoti konkurencinę situaciją ir atitinkamai pakoreguoti rinkodaros ir pardavimų veiksmus.

rinkodarai1   rinkodarai2   rinkodarai3

  • Verslo analitika
  • Pajamų geografinė analizė
  • Lojalumo programų duomenų analizė
  • Demografinių duomenų, konkurentinės aplinkos geografinė analizė
  • Paklausos prognozavimas pagal geografines vietoves
  • Tikslinių klientų atrinkimas
  • Rinkodaros kampanijų geografijos planavimas
  • Pardavimo apimčių prognozavimas
  • Sprendimai integruojami su verslo valdymo sistemomis (ERP, CRM)
  • Pardavimo komandų teritorinė analizė ir perskirstymas
  • Pardavėjų maršrutų ir laiko planavimas, judėjimo kontrolė

Daugiau informacijos