Žymos archyvas: Klientų aptarnavimas

Klientų aptarnavimui

ArcGIS leidžia optimizuoti klientų padalinio, skambučių centro veiklą, priskirti klientus vadybininkams, paskirstyti darbus tinkamiausioms komandoms, sukuriant optimalų maršrutą iki kliento ir sekant visą procesą. Išanalizavus klientų geografinį išdėstymą, demografinius bei ekonominius duomenis, ArcGIS leis parinkti geriausią vietą naujam klientų aptarnavimo centrui įsteigti. Dėl to ženkliai trumpėja reagavimo laikas, didėja aptarnautų klientų skaičius, bei jų pasitenkinimas. Kliento skambutis, atsižvelgiant į jo geografines koordinates, gali būti nukreipiamas į artimiausią aptarnavimo centrą, skambinančiojo vieta gali būti atvaizduojama žemėlapyje, atliekama įeinančių bei išeinančių skambučių geografinė analizė.

klientu_aptarnavimui1   klientu_aptarnavimui2   klientu_aptarnavimui3

  • Klientų paskirstymas vadybininkams pagal teritorinę sklaidą;
  • Užduočių priskyrimas klientų aptarnavimo specialistams, jų maršrutų ir laiko optimizavimas;
  • Skambučių nukreipimas į artimiausią aptarnavimo centrą;
  • Skambinančiojo geografinės vietovės atvaizdavimas operatoriui;
  • Įeinančių skambučių vietovių analizė;
  • Išeinančių skambučių paskirstymas pagal geografinį kriterijų;
  • Aptarnavimo centrų vietovių parinkimas bei mobilių komandų optimizavimas.

Daugiau informacijos