Žymų Archyvai: Inžinerinių tinklų žemėlaipiai

Inžinerinių tinklų, telekomunikacijų įmonėms

inzinieriniu-tinklu-imonems

Inžinerinių tinklų (elektros, vandens, nuotekų, dujų, telekomunikacijų, šildymo) įmonėms, turinčioms daugybę klientų, šimtus kilometrų besitęsiančių eksploatuojamų tinklų, yra svarbu reguliariai tikrinti visos sistemos darbą, nuolat kaupti ir atnaujinti duomenis, juos sisteminti, kad galima būtų greitai sureaguoti ir išpręsti tinklų eksploatavimo metu iškilusias problemas, vykdyti plėtrą, o esant poreikiui – pateikti reikalingą informaciją suinteresuotoms šalims (savininkams, klientams, partneriams…).

Naudodami GIS, Jūs galite:

  • valdyti ir plėsti įmonės infrastruktūrą;
  • planuoti ir vykdyti įmonės eksploatuojamų tinklų priežiūrą;
  • analizuoti ir vizualizuoti tinklų duomenis žemėlapyje;
  • gauti išsamią informaciją apie įrenginius;
  • surasti užkastus objektus;
  • registruoti žemėlapyje gedimus, juos analizuoti;
  • atlikti erdvinę verslo duomenų analizę;
  • redaguoti duomenis lauke, atsijungus nuo pagrindinės duomenų bazės;
  • kurti įvairias ataskaitas ir grafikus;
  • išsaugoti keletą žemėlapių variantų pagal scenarijus „kas būtų, jeigu“;
  • kurti ir spausdinimui paruošti įvairios tematikos žemėlapius.

Daugiau informacijos anglų kalba apie GIS taikymą inžinerinių tinklų įmonėse

Dėl didelės konkurencijos, sparčios technologijų kaitos, telekomunikacijų įmonėms vis sunkiau didinti savo pajamas ir išlaikyti pranašumą rinkoje. Todėl įmonėms reikia kompleksinio požiūrio, kuris leistų priimti geresnius sprendimus ir pasiekti išmatuojamus rezultatus, t. y. sumažinti sąnaudas, padidinti klientų pasitenkinimą ir pan.

GIS padeda telekomunikacijų įmonėms valdyti savo tinklus ir sklandžiai susieti duomenis iš skirtingų įmonės departamentų į vieną sistemą taip užtikrinant didesnį darbo efektyvumą bei galimybę matyti pilną verslo aplinkos vaizdą. Papildomai integravus demografinius, vartotojų, verslo duomenis į bendrą sistemą, GIS dėka sukuriamos naujos, naudingos įžvalgos tinklo planavimui ir marketingo sprendimams. GIS suteikia galimybę atlikti tinklo infrastruktūros, fizinio tinklo informacijos valdymą

Pajamų prognozavimas. GIS padeda nustatyti rinkos potencialą ir identifikuoti didelio pajamingumo, konkurencingumo regionus. Su GIS galima įtraukti informaciją apie vartotojų tankumą, pirkimo įpročius, o tai padeda tiksliau prognozuoti investicijų grąžą.

Marketingo kampanijų valdymas. GIS dėka galima nagrinėti atskirų regionų marketingo kampanijų efektyvumą – pasiteisinusias marketingo priemones, efektyviausius pardavimo veiksmų taškus, surasti priežastinius ryšius ir nukreipti veiksmus teisinga kryptimi. Kampanijų rezultatai gali būti peržiūrimi lengvai suprantamuose žemėlapiuose, schemose, ataskaitose.

Konkurencinis pranašumas. GIS sukuria galimybę analizuoti bei įvertinti ne tik savo, bet ir konkurentų informaciją. Naudojant GIS, galima sekti naujų klientų prisijungimų skaičių, klientų migravimą pas konkurentus bei bendras rinkos tendencijas. Ši analizė suteikia įmonei aktualios informacijos apie besikeičiančius vartotojų bei konkurentų veiksmus.

Klientų skundų valdymas. Pasinaudodami GIS, galite didinti klientų pasitenkinimo rodiklius. Bet kuriuo metu (pvz., kalbėdami su klientu telefonu) galite matyti to kliento problemų priežastis (pvz., įrangos gedimus), problemos išsprendimo laiką. GIS dėka klientų problemos išsprendžiamos laiku. Su GIS taip pat galima greitai suteikti informaciją apie papildomų paslaugų suteikimo galimybes, konkretaus objekto ryšio kokybę, įdiegimo technines galimybes ir laikus.

Techninių darbuotojų darbų valdymas. Pasitelkdama GIS, dispečerinė tarnyba gali parinkti tinkamiausius ir greičiausiai į įvykio vietą nuvykti galinčius technikus. Programinės įrangos dėka galima suplanuoti greičiausią maršrutą, jį atspausdinti arba persiųsti į techniko navigacijos sistemą kartu su GIS sukauptais duomenimis apie kliento teritorijoje esančią techninę įrangą bei galimas gedimų vietas.

Klientų migravimo skaičiaus mažinimas. Tam, kad sumažintų migruojančių klientų skaičių, įmonė privalo išlaikyti esamus bei pritraukti naujus, perspektyvius klientus. Pasitelkiant GIS, galima matyti teritorijas, kur klientų nusiskundimų, ryšio kokybės sutrikimų, atsijungimų yra daugiausiai ir laiku imtis prevencinių priemonių – kontroliuoti personalo darbo ir paslaugų teikimo kokybę, skubiai įgyvendinti klientų išlaikymo kampanijas.

Tinklo plėtros planavimas. Su GIS galite atlikti tinklo techninių galimybių plėtros studijas: identifikuoti tobulintinas tinklo dalis, rasti optimalų sprendimą, apskaičiuoti efektyviausią investicijų variantą, numatyti, į kurias teritorijas naudingiausia plėstis, kokie techniniai sprendimai reikalingi. Tai vertindami su GIS, galite atsižvelgti į tinklo aprėptį, tendencijas, plėtros kaštus, kitus įvairius veiksnius: ieškoti pajamingiausių teritorijų, parinkti silpniausias tinklo vietas (įrangos nusidėvėjimas, pajėgumai, parametrai). Pasitelkdami GIS galite sudaryti efektyviausius tinklo priežiūros ir aptarnavimo planus, parinkti teritorijas, kuriose naudingiausia vykdyti plėtrą.

  • kabelinių tinklų telekomunikacijų įmonėms, kuriose GIS gali būti naudojamas tinklo plėtros planavimui, infrastruktūros atnaujinimui, tinklo informacijos stebėjimui, klientų aptarnavimui ir kt.;
  • belaidžių tinklų telekomunikacijų įmonėms, kuriose GIS pagalba gali būti atliekamas ryšio pasiekiamumo ir kokybės stebėjimas, tinklo optimalios plėtros planavimas, klientų aptarnavimas ir kt.

Daugiau informacijos apie Cellular Expert