Žymų Archyvai: Apskaičiuoti rinkos dalį

Prekybos tinklams

Mažmeninei prekybai

GIS yra svarbus mažmeninės prekybos įrankis, leidžiantis pažinti savo klientus, analizuoti rinką bei plėsti verslą kombinuojant įmonės vietovės duomenis su veiklos informacija. Daugumą mažmeninio verslo aspektų lemia vieta – vartotojų gyvenamoji bei darbo vieta, kelionių atstumai, konkurentų išsidėstymas, prekių bei paslaugų maršrutai.

Naudodami GIS, Jūs galite:

  • analizuoti demografinius, verslo ir geografinius duomenis tam, kad geriau pažintumėte savo klientus, rinką ir priimtumėte sprendimus;
  • analizuoti pagrindinius veiklos rodiklius, įvertinti rinkos sąlygas bei stebėti pokyčius ir tendencijas, atsižvelgiant į geografinį rinkų išsidėstymą, kuris daro įtaką finansiniams ir kt. šalių rodikliams;
  • segmentuoti klientus pagal jų pirkimo elgesį: kur ir kokius produktus jie renkasi;
  • žemėlapyje vizualiai suskirstyti klientus pagal jų išlaidas, pirkimo įpročius, disponuojamas pajamas ir kitas demografines charakteristikas, taip pat nustatyti klientų tankumą bei demografinių struktūrų pokyčius;
  • identifikuoti potencialius klientus, atsižvelgiant į esamų klientų charakteristikas, ir pritaikyti jų poreikius atitinkančius produktus bei paslaugas;
  • valdyti patalpų vidaus erdvių informaciją, analizuoti lankytojų srautus;
  • nustatyti optimalią vietą naujai parduotuvei, įvertinant net kelis Jums svarbius kriterijus;
  • optimizuoti infrastruktūros išnaudojimą: sumažinti operacines sąnaudas, efektyviai suplanuoti erdvę/ teritoriją, taupyti energiją, kartu mažinant išlaidas ir galimą riziką;
  • numatyti rizikos šaltinius, jų poveikį įmonės rezultatams bei galimus jos valdymo būdus;
  • apskaičiuoti savo užimamos rinkos dalį ir kt. rodiklius, nustatyti rinkos prisisotinimo laipsnį;
  • tiksliau, greičiau ir pigiau analizuoti, priimti sprendimus bei parengti ataskaitas;

Daugiau nformacijos anglų kalba apie GIS taikymą mažmeninės prekybos sektoriuje