Kontaktai

UAB „Hnit-Baltic“
S. Konarskio g. 28 A, 03127 Vilnius

Tel. +370 5 215 0575
Faks. +370 5 215 0576
El. paštas: info@hnit-baltic.lt

Rekvizitai:

Įmonės kodas 110584280
PVM mokėtojo kodas LT105842811
AB SEB bankas A/S LT94 7044 0600 0032 3744

Atstovas spaudai

Už žiniasklaidai teikiamą informaciją atsakinga Jolanta Masionienė, UAB „Hnit-Baltic“ rinkodaros vadovė:

Tel.: + 370 5 215 0575
Mob.: + 370 650 46659
El. paštas:  jmasioniene@hnit-baltic.lt

Klientų aptarnavimas

Klientų aptarnavimo paslaugos teikiamos kiekvieną darbo dieną 8.00-17.00 val.

Tel.: + 370 5 215 0575 arba + 370 5 215 0577
Faks.: + 370 5 215 0576
El. paštas: tech@hnit-baltic.lt

Klientų aptarnavimo svetainė: support.hnit-baltic.lt

Esri savitarnos svetainė: my.esri.com
Esri žinių bazė: support.esri.com/en

Į pranešimus, gautus vėliau nei 17.00 val. arba savaitgaliais, atsakome kitą darbo dieną.

Ką reikia žinoti kreipiantis į techninio aptarnavimo specialistus:

Skambindami ar siųsdami elektroninį laišką UAB „Hnit-Baltic“ techninio aptarnavimo specialistams, būkite pasiruošę atsakyti į šiuos klausimus:

  • tikslus organizacijos pavadinimas;
  • kontaktinis asmuo, jo telefono nr.;
  • programinės įrangos pavadinimas ir jos versija;
  • naudojama operacinė sistema, jos versija, įdiegti pataisymų paketai (service pack);
  • jei naudojama duomenų bazių valdymo sistema, jos pavadinimas ir versija, įdiegti pataisymų paketai (service pack);
  • tikslus klaidos arba problemos apibūdinimas;
  • pranešimų, kurie (jeigu) atsiranda ekrane, turinys;
  • žingsniai, reikalingi problemai atkartoti.

Pastaba. Techninis aptarnavimas neapima programinės įrangos funkcionalumo plėtimo bei tobulinimo darbų.

Čia galite susipažinti su Esri produktų gyvavimo ciklu ir aptarnavimo taisyklėmis.
Čia galite susipažinti su Esri produktų palaikymo būsena.